Zaterdag 17 Augustus. Heenreis een aankomst in Kirchberg in Tirol.

17 augustus 2019 - Kirchberg in Tirol, Oostenrijk

Hallo Allemaal.

Vandaag zijn we aangekomen in Kirchberg. Rond half drie reden we het dorp binnen.  Het was heel makkelijk te vinden, maar ja, dat was ook niet moeilijk, Het ligt midden in het dorp en met de navigatie aan, reden we er gelijk tegen aan. We hebben een appartement op de tweede etage (met een lift! ), ruim genoeg voor ons tweetjes, een heel groot dak terras van 8 bij 5. Tja, en uitzicht, je zit natuurlijk wel midden in het dorp, dus als je over de daken heen kijkt, heb je prachtig uitzicht over de bergen. De appartementen liggen boven een konditorei waar ze niet alleen gebak en zoetigheid verkopen, maar ook kleine gerechten kun je daar krijgen, wel áltijd druk druk druk hier.(klik hier voor Konditorei Lorenzi)

We hebben vannacht heerlijk geslapen in Mercure Heilbronn. Dat was precies een mooie afstand om te rijden om een tussenstop te maken. Het hotel is net 5 jaar open. En het heeft een hele luxe uitstraling. In de bar is een hele lounge hoek gemaakt, heel gezellig. Oh, en dat ontbijt s'morgens! Wat een zaligheid!  Zo rond 9 uur zijn we weer verder gereden naar Oostenrijk. Wat ons wel opviel tijdens het rijden, dat we bijna geen baustelle tegen zijn gekomen. Dat is wel eens anders geweest. Maar nu konden we heel goed doorrijden.

Morgen wordt het hier prachtig weer. Het zal zo tegen de 27 graden gaan lopen. Er ligt hier in het dorp een zwemmeertje waar ook een gewoon zwembad bij zit. Daar willen we morgen naar toe. De dagen daarna worden dan wat minder, regen en de temperatuur gaat ook dalen. Vanaf vrijdag zou het dan weer wat beter worden. En verder kijken we niet, want hier in die bergen is het toch altijd onvoorspelbaar.

1. Sjan en Jac:
    18 augustus 2019
    Een paar kilo aankomen is zo gek niet met al het lekkers dat ze aanbieden.Het is als thuiskomen,zo ziet het eruit.Gaan jullie je eigen lekker verwennen