zaterdag 24 aug.
Foto’s 1 - 12 van 12 |
-

Lekker eten bij de Labalm.
-

En weer beneden...
-

Welke kant?
-

Ach, m'n vriendinnen weer...
-

Marco aan de wandel.
-

Even opfrissen.
-

onderweg.
-

onderweg.
-

onderweg.
-

Zo blij met m'n schoen...
-

watervalletje bij Arschau
-

bij de hangbrug.

